اداره حفاظت محیط زیست شهرستان مهدیشهر

اداره حفاظت محیط زیست شهرستان مهدیشهر

اخبار و رویدادهای زیست محیطی شهرستان مهدیشهر
اداره حفاظت محیط زیست شهرستان مهدیشهر

اداره حفاظت محیط زیست شهرستان مهدیشهر

اخبار و رویدادهای زیست محیطی شهرستان مهدیشهر

اولین نشست هم اندیشی محیط زیست با شکارچیان و دوستداران طبیعت شهرستان مهدیشهر

 اولین نشست هم اندیشی اداره حفاظت محیط زیست شهرستان مهدیشهر با شکارچیان و دوستداران طبیعت این شهرستان، در سرمحیط بانی پرور ، برگزار گردید.

  

عباس زارع رئیس حفاظت محیط زیست شهرستان مهدیشهر با بیان این که این نشست اقدام نو و تازه ای در امر حفاظت از مناطق تحت مدیریت محیط زیست و فصل جدیدی در ایجاد حس همکاری و تعامل در افراد شکارچی و بومی منطقه ایجاد نموده است، افزود: این جلسه که با حضور روسای شوراهای منطقه پشتکوه (بخش شهمیرزاد) و شکارچیان و دوستداران طبیعت شهرستان و معاون نظارت و پایش اداره کل در پاسگاه سرتنگه منطقه حفاظت شده پرور برگزار گردید. با هدف فرهنگ سازی و تعامل و تشویق شکارچیان برای حفاظت بیشتر از محیط زیست و حیات وحش، تشکیل گردید.

وی ادامه داد:شکارچیان و دوستداران محیط زیست با ابراز خرسندی از تشکیل این نشست نقطه نظرات، پیشنهادات و راهکارهایی جهت حفاظت بهتر مناطق و تعامل با دوستداران حیات وحش و محیط زیست ارائه نمودند.

زارع اضافه کرد، در این نشست، در مورد مسائلی از جمله شکار غیر مجاز توسط افراد غیر بومی، ساخت و سازها در منطقه، عدم رعایت مسائل بهداشتی و تخریب محیط زیست توسط گردشگران، خسارت ناشی از حیوانات آسیب رسان به مزارع و باغات روستاهای منطقه پرور و... بحث و تبادل نظر گردید.

در انتها بهرامعلی ظاهری معاون محیط زیست استان به بیان راهکارهای حفاظت بهتر از محیط زیست و حیات وحش و نیز جوابگویی به مشکلات و درخواست های مدعوین پرداختند.






نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.