اداره حفاظت محیط زیست شهرستان مهدیشهر

اداره حفاظت محیط زیست شهرستان مهدیشهر

اخبار و رویدادهای زیست محیطی شهرستان مهدیشهر
اداره حفاظت محیط زیست شهرستان مهدیشهر

اداره حفاظت محیط زیست شهرستان مهدیشهر

اخبار و رویدادهای زیست محیطی شهرستان مهدیشهر

طرح استقبال از زائرین حضرت ثامن الحجج (ع) با طبیعت پاک

طرح استقبال از زائرین حضرت ثامن الحجج (ع) با طبیعت پاک در شهرستان مهدیشهر انجام پذیرفت.

طرح استقبال از زائرین حضرت ثامن الحجج (ع) با طبیعت پاک برای اولین بار در کشور و استان، بنا به پیشنهاد اداره کل محیط زیست استان سمنان و توسط استانداری به تصویب رسید و به صورت هماهنگ و همزمان در سطح شهرستان های استان و از جمله شهرستان مهدیشهر به اجرا درآمد.

  

عباس زارع، رئیس حفاظت محیط زیست شهرستان مهدیشهر، با اعلام این خبر افزود: اجرای این طرح در 3 مرحله در این شهرستان انجام گرفت.

1-  اجرای مرحله اول طرح در مورخ 21/12/92 با همکاری شهرداری درجزین از ابتدای جایگاه CNG گل نرگس با پاک سازی حاشیه جاده و فضای سبز اطراف شروع شده که تا انتهای شهر درجزین پایان پذیرفت.

2-  اجرای مرحله دوم طرح در روز 22/12/92، با همکاری اداره راه و ترابری مهدیشهر، بخشداری، نیروی انتظامی و هلال احمر شهمیرزاد، از ابتدای شهرک صنعتی شهمیرزاد شروع و به سمت روستای فولادمحله ادامه یافت.

3-  اجرای مرحله نهایی که در مورخ 23/12/92 و با همکاری کلیه دستگاه های زیربط شهرستان اعم از فرمانداری، هلال احمر، اداره راه و ترابری، شهرداری، نیروی انتظامی، آتش نشانی و دانش آموزان و نیروهای داوطلب مردمی و NGO ها در سه راهی شهمیرزاد به فولاد محله انجام پذیرفت.

زارع در ادامه از ارسال 1800 پیامک به NGO ها ، محیط یاران، مسئولین ادارات و دوستداران محیط زیست خبر داد و افزود: تعداد زیادی از علاقه مندان به محیط زیست در این طرح شرکت کردند

لازم به ذکر است برای اجرای این طرح ستاد برگزاری روز طبیعت پاک در استانداری سمنان و تمام فرمانداری های استان با ریاست فرمانداران تشکیل و از تمام توان و امکانات دستگاه های اجرائی استان جهت پاکسازی طبیعت بهره برداری گردید.







نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.